vrijdag 21 oktober 2011

Versace for H&M collectie bekend!


Het komt steeds dichterbij, 14 november, de opening van de collectie van Versace voor H&M! In juli schreef ik al over de aankondiging van de collectie. Inmiddels is de collectie al ontworpen, en te bewonderen! We kunnen ze nog niet passen, maar foto's zijn er wel! Ik heb wat mooie foto's voor jullie verzameld, kijk snel verder!





Zoals je op deze foto's ziet is er veel leer, kleuren, prints en scherpe belijning gebruikt. Typisch Versace dus! Ik vind deze looks erg mooi, in elk outfit is alles op elkaar afgestemd. 

Dit zijn een paar kledingstukken van de collectie. De prijzen liggen in de collectie rond de €199, €179, €129, €99, €59. Niet zo goedkoop als we gewend zijn van H&M, maar wel goedkoop als je ze vergelijkt met de normale prijzen van Versace. 
Naast de kleding zijn er ook accessoires zoals ringen, armbanden, kettingen, sjaals en tassen, en zelfs kussens en een beddensprei! Ook voor mannen zijn er kledingstukken.   

Maandag 14 november start de verkoop van de Versace collectie. Deze is te koop in de online winkel vanaf 8:00 uur, en vanaf 10:00 in de volgende winkels in Nederland:
H&M Amsterdam – Dam 4
H&M Amsterdam – Kalverstraat 200
H&M Den Haag – Wagenstraat 15
H&M Maastricht – Mosae-Forum 99
H&M Rotterdam – Beursplein 10
H&M Utrecht – Radboudkwartier 231

Ik ben erg benieuwd hoe de collectie er in het echt uitziet! Ik ga echt na school meteen naar Utrecht toe! Ik heb er nu al zin in, ik hoop dat het niet meteen is uitverkocht! 

Gaan jullie ook naar de H&M om de collectie te bewonderen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.