zondag 24 juli 2011

Versace in H&M!


Groot nieuws in de modewereld, het grote merk Versace gaat een speciale collectie uitbrengen voor de populaire winkel H&M! De collectie zal worden verkocht vanaf 17 november 2011. Ook op 19 januari 2012 zal er een nieuwe collectie verschijnen. Donatella Versace, de zus van Gianni Versace die met het merk begon, zal de collectie ontwerpen. In de kleding gaat veel leer, glamour, kleur en prints zitten, typisch Versace, zo zegt Margareta van den Bosch, de creatief adviseur van H&M. Zeker een must voor de feestdagen! Kijk verder voor meer H&M en Versace!


H&M is natuurlijk ontzettend trots op de samenwerking met dit grote merk. In 300 winkels over de wereld zal de collectie worden verkocht, maar ook in de online winkel.
17 november zal de collectie verschijnen die perfect is voor de feestdagen, maar ook elke dag. 19 januari zal er een tweede collectie verschijnen voor de beginnende lente. Deze zal in de online winkel te krijgen zijn.



Donatella Versace nam het werk over van haar broer Gianni Versace in 1997, toen hij voor zijn huis vermoord werd. Ze haalt haar inspiratie uit stukken uit het verleden, om zo een collectie te maken die Versace laat zien zoals het merk echt is.

Er komen rond de 40 stukken voor vrouwen, en ongeveer 24 voor mannen. Ook komen er verschillende accessoires bij.

Voor Versace is de samenwerking met H&M een goede kans om het publiek te vergroten, en meer mensen de kans te geven ook in Versace kleding rond te lopen. Net als ieder ander groot merk is de kleding vaak ontzettend duur, maar de collectie voor H&M zal betaalbaar zijn! Fantastisch toch?



Ik kijk erg uit naar de collectie! Ik ga zeker snel naar de H&M om wat te scoren, ik weet bijna zeker dat er iets tussen zal zitten wat ik niet kan laten hangen. Iconische ontwerpen van Versace, geweldig! Ik wil Versace beter leren kennen, heel veel over Versace weet ik nog niet, maar nu steeds meer! In november hangt er een echte Versace bij mij in de kast, echt iets om trots op te zijn! Ik zal er natuurlijk ook over bloggen, dan zal ik mijn aankopen laten zien!

Kijk hier voor een filmpje vaar Donatella en Margareta vertellen over de samenwerking.

Wat vinden jullie van de samenwerking tussen H&M en Versace? Gaan jullie ook iets scoren? Laat het weten!

Dagdag! xxx




bron logo
bron foto's

1 opmerking:

  1. Nou betaalbaar betekend meestal voor mij nog steeds niet betaalbaar, met de Lanvin collectie was het ook allemaal duurder dan 100 euro per stuk, dus ik zal waarschijnlijk niks kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.