zaterdag 29 oktober 2011

(mini)shoplog Kruidvat en Etos

Vandaag ben ik bij Kruidvat en Oostermeent geweest, en ik heb wat spulletjes gekocht. Het is heel weinig, ik was eigenlijk vooral op zoek naar de Big City Life palettes van Catrice. Helaas helaas waren alleen New York en London er nog, maar die vond ik niet zo mooi.. Ik had veel liever Berlin gewild! Erg jammer dat ik te laat was, ik had graag een palette gehad! Ik heb wel wat anders gekocht bij Kruidvat en Etos, ik laat ze zien!

Zoals ik al zei heb ik heel weinig gekocht, ik heb heel lang rondgelopen door de winkels, maar ik had niet zoveel zin om weer veel te veel geld uit te geven. Ik heb dus maar drie dingen gekocht die ik echt nodig had.


Miss Sporty Long lasting Nagellak, nummer 150. Ik had écht rode nagellak nodig. Ik had tot vandaag veel kleuren, behalve rood! Rood is toch wel nog steeds dé nagellak kleur. Een van de mooiste kleuren voor op de nagels is rood! En ik moet zeggen, deze nagellak van de Etos is echt geweldig. Hij lakt ontzettend fijn, het is een mooie kleur, het kwastje werkt heel fijn, en hij denkt goed. In twee laagjes heb je al een mooie dekking, het zou ook wel in één laagje kunnen als je geen witte vlekken op je nagels hebt (en dat heb ik dus wel). Een héle fijne lak, voor €1,99 bij Etos. 


Ik had heel hard een reinigingstonic nodig, en ik heb de Verfrissende Tonic van Nivea Visage gekocht. Een basic tonic die zuivert, dat heb ik echt nodig. Ik kocht deze voor €4,99 bij Kruidvat



Ook droogshampoo had ik nodig. Ik ben er erg benieuwd naar, ik heb het nog niet geprobeerd! Mijn haar wordt echt héél snel vet, en soms heb ik écht geen tijd om uitgebreid mijn haar te wassen, dus ik hoop dat droogshampoo de oplossing is! Ik heb Kruidvat eigen merk Droog shampoo. Ik zat te twijfelen of ik niet die van Andrélon zou nemen, maar die kon ik niet vinden, en ik hoor veel verhalen dat de fles uit zichzelf leegloopt omdat het spuit-ding (hoe heet dat ook al weer?) niet helemaal omhoog gaat, én die is duurder. Dit zal vast ook prima werken. €1,99 bij Kruidvat.

Dat was alles! Ik vind het nog steeds jammer dat ik geen Catrice paletje heb kunnen scoren, maar helaas, volgende keer beter! 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.