maandag 31 oktober 2011

Kruidvat vernieuwd!

Wauw, de Kruidvat in Oostermeent is helemaal vernieuwd! Het is echt geweldig geworden! Eerst was namelijk de make-up afdeling heel klein, een hele kleine Catrice collectie, net als Essence, Rimmel, en eigenlijk alle merken. Er stonden altijd maar een paar kleuren nagellak van Catrice, en er was niets van nail-art van Essence. Natuurlijk hartstikke jammer, want dat is bijna de enige reden dat ik in de Kruidvat kom! Maarrr, nu heeft de make-up afdeling een enorme boost gekregen!!! Jéétje wat is er ineens véél! Toen ik laats de Kruidvat weer binnen liep na een tijdje wist ik niet wat ik zag, ik moest echt even beter kijken naar de winkel. Normaal richtte ik mijn ogen altijd meteen naar links-achter, de make-up, maar dat was ineens weg! Ik zocht meteen naar de nieuwe plek, en gelukkig, rechts-achter is nu een geweldige make-up afdeling! Hoera! Ik rende er (voor zover je dat rennen kon noemen) heen, en ik zag Catrice nagellak, in al haar glorie. Ik zag de prachtige make-up van van de prachtige, niet al te dure make-up merken, prachtig in een rijtje, prachtig verlicht, prachtig! Ik heb er echt lang gestaan, want wat is dit anders. Het is niet zo dat de halve winkel nu uit make-up bestaat, maar het is zoveel meer dan de 1 meter die ik gewend was! Het is nu écht veel uitgebreider, en zeker een kijkje waard als je in de buurt woont!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.