zondag 9 oktober 2011

30 day Challenge: Day 30


Day 30. Who are you?

De aller laatste dag!!! De 30 day challenge is na vandaag echt voorbij. 30 dagen zijn er voorbij, en nu is het tijd om de allerlaatste vraag te beantwoorden. Wie ben je? Het lijkt makkelijk, maar ik denk dat het toch nog best lastig gaat worden, net als gisteren. Ook vandaag ga ik weer gewoon beginnen met schrijven, en kijken wat er komt, in de hoop dat het niet als een reclamespotje gaat klinken!
Goed, wie ben ik? Simpel gezegd, ik ben Laura. Ik ben een meisje van 14 jaar oud, in de 4e klas van het gymnasium. Ik ben een nadenker. Misschien pieker ik zelfs wel. Ik denk het wel. Ik ben iemand die over alles wat is gebeurd moet nadenken. Als ik iets heb gedaan waar ik spijt van heb, dan blijf ik daar over piekeren, terwijl dat helemaal geen zin heeft. Ik ben iemand die van theater houd, ik hou van het podium, acteren... Ik ben iemand die best voorzichtig is, maar toch ook chaotisch. Ik ben iemand die aan deuren trekt waar met koeienletters 'duwen' op staat, die naar de andere kant van de straat loopt om tegen een steentje te trappen waar ik al zo lang mee loop, ik ben iemand die uren kan hangen en daar spijt van krijgt, ik doe mijn best voor school maar heb soms het gevoel dat het allemaal niet werkt, ik ben iemand die geen muggen wil doodslaan maar uit het raam jagen, ik ben iemand die van sommige kleine dingen een groot probleem maakt, iemand met weinig discipline, maar vooruit kijkt. Ik onderschat mezelf misschien wel te vaak. Ik ben iemand die blij is met echte vriendinnen, zo'n iemand die ook soms verdrietig is. Ik ben impulsief, naïef, en ik wil mezelf altijd verbeteren, maar dat lukt niet altijd. Ik ben iemand, maar eigenlijk ben ik gewoon ik! En dat hou ik zo.

Dat was het dan, de 30 day challenge! Ik vond het echt heel leuk om te doen, soms wel lastig, maar ik heb het afgemaakt! Ik hoop ook dat jullie het leuk vonden om het te lezen! Ik hoop dat ik nog heel lang door ga met mijn blog :)

Hoe vonden jullie het? Laat een reactie achter, dat mis ik toch best wel de laatste tijd! Ik vind het leuk om reacties te krijgen, dus reageer vooral! :D

Tot snel!



1 opmerking:

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.