dinsdag 11 oktober 2011

NOTD: GOSH 547 Blue Monday

Vandaag had ik eens zin in een Nails Of The Day. Dit is ook meteen de eerste keer dat ik dit doe! Zelf vind ik het altijd wel leuk om een NOTD te zien, vaak krijg ik daar leuke ideeën van. Ik zal jullie mijn NOTD laten zien, ik hoop dat jullie het leuk vinden!


De laatste tijd zit ik in een fase waar ik gewoon een kleur lak op mijn nagels heb, zonder nail-art. Normaal zet ik er altijd wel wat op, maar nu hou ik het 'monotoon'. Ook wel weer even leuk!
Dit is nummer 547 Blue Monday van Gosh, en wauw, wát een mooie kleur is dit! Ik heb dit lakje eens gescoord bij Kruidvat, in de bak met afgeprijsde dingetjes. Volgens mij heb ik er ongeveer 3,50 voor betaald. Normaal kost zo'n lakje 6,99. Het is wel zo dat die bakken met de afgeprijsde producten altijd een beetje viezig zijn, altijd is er wel een foundation opengesprongen zodat de hele bak onder zit. Gelukkig kwam in dit lakje heelhuids tegen, en ik ben er blij mee!
Het is een hele fijne lak. Na twee laagjes dekt hij al aardig. Ik heb ontdekt dat hoe meer laagjes je aanbrengt, hoe dieper blauw de kleur wordt. De kleur in het flesje is anders dan op je nagels, iets lichter. Het is wel nog steeds erg mooi, en blijft goed zitten. Ik vind de prijs toch nét iets te hoog, de kwaliteit verschilt niet veel van Catrice. De kleuren zijn wel anders, maar verder niet zoveel. Het is dat hij was afgeprijsd, ik weet niet of ik hem ook zou kopen voor de normale prijs. Maar dat maakt het lakje niet minder fijn, ik ben er nog steeds blij mee.



Ik hoop dat jullie deze NOTD leuk vonden, laat me weten of jullie meer NOTD's willen zien! 
Bedankt voor het lezen, doei!!

3 opmerkingen:

  1. Wow, Lau, echt knap dat je dit zo uitgebreid kan vertellen hihi. (: Over een nagellak zo'n verhaal! Maar wel koeel ! X Teskie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleur <3
    Al had ik het wel leuk gevonden om een close-up te zien, maar dat zal wel aan mij liggen (:

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.