vrijdag 7 oktober 2011

30 day Challenge: Day 28


Day 28. What job would you like to have for a week?

Dit is echt dé vraag die in mijn hoofd rondspookt de laatste tijd. Omdat ik nu in de 4e klas zit moet ik een beroepsstage doen, en ik heb echt géén idee wat ik moet doen! Dit is dus een hele moeilijke vraag, waarvan ik zelf het antwoord niet op weet. Misschien krijg ik tijdens het schrijven van dit stukje wel ineens een geniaal idee! Ik ga het proberen.
Dus, een baan die ik zou willen hebben. Hmmm... Ik wil graag actrice worden, dat lijkt me geweldig! Dit is wel een antwoord op de vraag van deze 30 day challenge, maar niet op mijn vraag over een stageplek. Het lijkt me niet dat er een stageplek is als actrice...
Ik had eerst een leuk plekje bij de VPRO-gids, maar ik kreeg net te horen dat dat niet door ging. Dat leek me ook wel wat... Vooral omdat ik zo bezig ben met schrijven. Een eigenaresse van een hele grote blog, werken bij een tijdschrift, allemaal leuke ideeën. Mijn blog begint nu ook te groeien, dus ik zou wel willen zien hoe het zou zijn als mijn blog ineens heel groot was. Niet dat dat gebeurd, zoiets gaat langzaam..
Visagiste is ook een optie. Met fotoshoots en shows meewerken, lijkt me best leuk! 
Mode-ontwerpster, ook superleuk! Ik heb zo veel te leren over mode, ik wil echt alle ins en outs weten! 
Jeetje, dit is best lastig... Ik heb echt geen ideeën verder. Misschien word ik ooit wel schrijfster? 
Tja, ik moet nog maar even (of heel lang) doorzoeken naar een leuke stageplek, misschien hebben jullie suggesties? Laat het me weten!
Tot morgen! Wauw, de 30 day challenge is alweer bijna voorbij, wat gaat dat snel!

P.S. Jullie hebben wel het berichtje van gisteren gezien he... Vriendin Denise is zo lief geweest even te melden dat mijn internet stout deed, sorry daarvoor! Ik hoop dat dat nu niet meer gaat gebeuren, niet echt fijn! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.