zondag 2 oktober 2011

30 day Challenge: Day 24



Day 24. A place where you want to go someday.

Een plek waar ik heen zou willen... Jeetje, dat zijn er zo veel! Ik ben nog nooit in mijn leven buiten Europa geweest, dus er zijn genoeg plekken waar ik heen moet. Er zijn natuurlijk de wereld steden zoals New York en Parijs, waar ik ook heel graag heen wil, maar vandaag zal ik eens een andere plek vertellen.

Volgens mij heeft iedereen wel een droom om naar New York en Parijs te gaan. Ik ben nog nooit naar New York of Parijs geweest, dus dat zijn er in ieder geval al twee. Naast die wereldsteden wil ik ook eens naar Indonesië. Dat lijkt me zo mooi! De landschappen zijn zo ontzettend mooi. Ik ben niet het type dat de hele zomer elke dag op het strand ligt, ik wil echt iets doen! Grote wandeltochten maken, mooie plekken bezoeken, lekker actief zijn. Dat lijkt me wel wat! Ik zou het liefst meteen vertrekken, maar ik vrees dat dat nog even zal moeten wachten. Iets voor volgende vakantie misschien?
Wie van jullie is al eens naar Indonesië geweest? Is het leuk daar? Vertel!
Tot morgen!   

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.