zaterdag 1 oktober 2011

30 day Challenge: Day 23


Day 23. A photo of something you find very cute.

Yeah, ik hou van 'awhhhhhh-foto's'! De challenge van vandaag gaat daarover. Een foto van iets wat ik heel schattig vind! Ik heb wel een leuke, kijk verder!


Nawhhhh, zo'n cutiepie! 
Ok, dit is echt de allerlaatste keer, maar ik moet even iets opbiechten. De locatie van de foto: Texel. Het begint echt eentonig te worden, sorry daarvoor, maar deze foto is gewoon zo cute! Dit konijntje zat dus altijd in de tuin, en ik mis hem/haar zooo!! Ik had hem zo graag willen knuffelen, maar het is en blijft een wild konijn.. Hij kreeg wel altijd worteltjes van me, dan zat hij weer voor een tijdje lekker te knabbelen. 'Namnamnamnamnam', zo cute! Daarna ging hij zich helemaal schoonmaken. Dan pakte hij z'n oortje vast, zo lief! Ik mis dat beestje...
Schattig he?  

Tot morgen!
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.