vrijdag 30 september 2011

30 day challenge: Day 22



Day 22. Your favourite actor(s)

Nu we toch in de filmstemming zijn, zal ik het maar meteen hebben over mijn favoriete acteurs. Er zijn heel veel goede acteurs, en ik heb zo mijn favorieten.
Als je kijkt naar de looks van een acteur, dan wint John Travolta. In Grease is hij zo leuk! Hij acteert ook nog eens goed, en hij is echt geweldig.



Oeff, hij is cute!

Ook Johnny Depp hoort zeker tot mijn favourite acteurs. Hij kan echt geweldig goed acteren! In 'Ed Wood' en 'Finding Neverland' is hij echt geweldig!

Als laatste is ook Christopher Lloyd een van mijn favourite acteurs. En dan met name in Back to the Future, waar hij Doc speelt. Dat doet hij zo leuk! Hij past echt heel erg in het karakter dat hij speelt, erg leuk!

Welke actuers vinden jullie goed?

Tot morgen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.