vrijdag 2 september 2011

Matterende top coat


Matte nagellak is echt hip. Het is niet iets nieuws, het is al een tijdje zo, veel merken hebben speciale matte nagellak. Matte nagellak staat elegant en classy, en je kunt er leuke nail-arts mee maken. Gelukkig is er ook een matte topcoat!  
Als we van elke kleur die we hebben ook een matte versie moeten kopen zijn we wel even bezig. Het is dus handig dat je elke kleur die je al hebt makkelijk mat kunt maken, met een topcoat.
Ik heb laatst bij Etos een hele fijne matterende topcoat gekocht. Ik was toch wel benieuwd naar het effect. Gewoon een topcoat van Etos huismerk, voor 1,30 ofzo, niet duur. 
Toen ik het probeerde was ik echt 'oeh oeh!!!', het ziet er heel grappig uit hoe een glanzende lak ineens mat wordt. Het gaat heel snel, en het is binnen no time droog! 


Je ziet wel meteen op welke nagel de topcoat zit en welke niet. En het effect is echt mooi! Het is inderdaad elegant, ik vind het echt erg leuk! 


Zo heb je dus elke kleur die je al hebt ook in een matte versie! Ik vraag me alleen wel af of het wel zin heeft om het op nagellak te gebruiken die echt grote glitters bevat, ik weet niet hoe mooi dat is. Het kan wel leuk zijn, matte glitters..

Het is een topcoat, dus je hoeft niet nog een topcoat aan te brengen. Dit zorgt ervoor dat het weer glanzend wordt. 

Met het matte effect kun je leuke nail-arts maken. Ik zag laatst een mooie. Mat zwart, met een donkerbruine glanzende bovenkant. Heel erg mooi! Ook kun je een basiskleur mat maken, en daaroverheen iets moois maken! Zoals een panterprint, wat ik zelf ook gedaan heb.


De basis mat, en de vlekken glanzend. Leuk effect!

Ik vind het dus erg leuk, matte nagellak. Wat vinden jullie? 





2 opmerkingen:

  1. Ik vind de glans topcoat persoonlijk wel mooier, maar het effect met glans en mat is wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel, ik vind bij sommige kleuren mat een stuk mooier dan glimmend!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.