zondag 4 september 2011

Zomervakantie is voorbij :(


Haaaay!!!!
Ik ben weer terug van weggeweest! De zomervakantie is nu toch wel voorbij, morgen moet ik weer nar school... Ik vind het heel spannend, ik ga naar een nieuwe school! Mijn vakantie was super, ik heb heel veel gedaan, meegemaakt, ik heb een nieuwe vriendin leren kennen, echt geweldig!

Afgelopen drie weken was ik op Texel. Het weer was echt veel beter dan ik had verwacht! Er zijn twee dagen geweest dat het lang regende, maar voor de rest was het heel lekker weer. Vier keer was het echt heel warm en hebben we op het strand gelegen, en in de zee gezwommen. Er was een dag waar het niet heel warm was en regende in de ochtend. In de middag gingen we toen fietsen en naar het strand om wat te wandelen. We zagen toen dat er geweldige golven waren, en dat er ook mensen zwommen! We zijn meteen naar huis gegaan om handdoeken te pakken en om te kleden, want we gingen zwemmen! Warm was het niet, maar de golven waren echt fantastisch! Ik had het te druk met de golven om het koud te hebben, dus ik heb echt volop van de golven genoten. We gingen niet meer op het strand liggen, we kwamen echt naar het strand alleen om te zwemen, en dat hebben we gedaan!
Ik heb ook heel veel paardgereden op mijn geliefde paarden van manege Elzenhof, waar ik ook elk jaar weer kom. Het is echt heel erg leuk daar, de paarden (eigenlijk pony's) zijn super, de ritten zijn geweldig, de mensen zijn aardig, echt super! Ik heb echt geluk gehad met het weer. Als je ook eens op vakantie naar Texel gaat en wilt gaan rijden, ga dan zeker eens kijken!
Mijn vader heeft heel veel mooie foto's gemaakt, die we snel op de computer gaan zetten. Ik wil ze graag laten zien! De foto hierboven heb ik met mijn eigen camera gemaakt, dit is één van de weinigen. Ik heb het fotograferen aan mijn vader overgelaten, de kwaliteit van zijn camera is toch wat beter!

De vakantie was dus echt geweldig, maar komend schooljaar staat mij ook veel te wachten. Ik ga naar een andere school met andere mensen, andere leraren, en ook een ander niveau. Ik ga naar het Gemeentelijk Gymnasium Hilversum, waar ik doorga met Grieks. Ik moet heel hard gaan werken, het niveau is daar toch wat hoger dan op de school waar ik eerst zat, en ze zijn ook al een stukje verder. Als ik hard mijn best doe zal het wel lukken, dat hoop ik!
Ik ben echt benieuwd naar de nieuwe school en naar de mensen. Morgen ga ik er voor het eerst heen, en dinsdag heb ik mijn eerste lesdag. Gelukkig begin in dan pas bij het 4e uur, ik ben nog niet echt gewend aan het vroege opstaan! Ik heb er wel zin in, het is weer een nieuwe ervaring!

Hoe was jullie vakantie? Wat staat er voor jullie te wachten komend jaar? Laat een reactie achter!

Byebye!! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.