woensdag 21 september 2011

Foutje!

Hoi iedereen!
Dit is even een kort berichtje tussendoor, iets wat ik even moet melden. Misschien heb je het gisteren al gezien dat er niets is gepost. En dat terwijl ik midden in de 30 day challenge zit! Hoe dat komt? Ik heb echt geen idee. Er is gewoon niets gepost, heel gek. Niets bij de concepten, geen spoor van de post van gisteren. Hij is gewoon weg. Ik zou niet weten waarheen, het is alsof hij er nooit geweest is. Ik merkte het gisteravond laat toen ik net alles ging afsluiten, dus de hele post weer schrijven kon niet meer.
Ik zal vandaag day 13 nog eens posten, en ik hoop dat het dan wel lukt!
Ik heb dus geen verklaring voor het niet online komen van de post van gisteren, sorry daarvoor! Straks komt als het goed is dag 13 gewoon online :)
Tot zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.