woensdag 21 september 2011

30 day Challenge: Day 13


Day 13: A photo of your favourite band/musician

Haha dat is wel duidelijk als je de post van dag vier en vijf ook hebt gezien. Mijn favoriete muzikant is dus niet erg moeilijk! Ik laat vandaag een eigen foto zien!


Tadaaa! Michael Jackson! Dit is een van de posters die door het huis verspreid hangen. Deze hangt bij de trap, net als nog een andere mega grote, die écht huge is. Mijn moeder is ook gek op Michael Jackson, daarom hangen de posters door het hele huis heen, haha! 
Michael Jackson is echt geweldig, hij zingt zo mooi, en zijn liedjes zijn allemaal perfect! In elk liedje stopt hij zoveel gevoel, en hij verteld daarin zoveel over zichzelf. Elk liedje heeft een hele betekenis! Daarom hou ik zoveel van Michael Jackson (: 
Ok ik zal het maar niet té slijmerig maken, dus ik hou het kort!
Wat vinden jullie van MJ?

Tot morgen!! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.