maandag 19 september 2011

30 day Challenge: Day 12


Day 12. Why are you doing this 30 day challenge? 

Haha goede vraag, waarom ben ik dit eigenlijk aan het doen? Zo 30 dagen lang, heeft dat een reden? Ja, ik denk het wel. Als het geen goede reden had zou ik het niet doen. Denk ik. 
Een reden moet er wel zijn. Ten eerste vind ik het erg leuk om meer over mezelf te vertellen en foto's te delen met jullie. Foto's van iemand zeggen veel over die persoon. Ook de vragen die ik beantwoord zeggen wat over mij. Ik heb ook weer wat te posten voor een maand, haha.
Jeetje, wat nog meer? Hmm, waarom doe ik dit... Het is leuk, het is leuk, en het is leuk.. Dat zijn er al wat toch? Ik oefen met schijven, en ik mag lekker lang nadenken over de dingen die ik leuk vind! En ik mag ze beschrijven en aan de wereld laten zien! Maar zoiets heb ik al gezegd.. 
Dat kan toch niet alles zijn, dan wordt dit stukje veel te kort. Ik probeer zoveel mogelijk het woord 'gewoon' te vermijden, maar nu kan het niet anders, ik vind dit gewoon leuk. 
En eigenlijk ik het ook zo dat het weer handig is, omdat ik in een nieuwe klas zit waar niemand me kent. Maar ook dit heb ik al gezegd, toen ik deze 30 day challenge begon. 
Ook weer wat over mij, ik zeg altijd alles dubbel. Alles. 
Dan stel ik jullie maar een vraag. Vinden jullie het leuk om mijn 30 day challenge te lezen? Volgen jullie het ook? 
Bezoekers zijn natuurlijk voor elke blog belangrijk, dat kun je niet ontkennen. Ik heb er nog nooit wat over gezegd, maar ik vind het leuk dat ik nu steeds meer bezoekers krijg! Ik heb vandaag 31 unieke bezoekers gehad, waarvan 10 voor de eerste keer! Ik weet het, veel is het niet, maar ik heb mijn blog nog niet zo lang, en ik hen niet erg actief in reclame maken. Wel op twitter enzo, en ik heb ook net visitekaartjes laten drukken. Het is beter dan eerst, waar ik één bezoeker per dag had, mijn moeder. Dus bezoekers van nu: leuk dat jullie er zijn!

Dit heeft niet meer zoveel te maken met de challenge van vandaag, maar dat moest ik toch wel even kwijt. Morgen heb ik weer een leuke challenge, dus tot morgen!
xxxxx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.