zondag 11 september 2011

30 day Challenge: Day 4


Day 04: Put your iPod on shuffle: first 10 songs that play.

Ik ben gek op mijn iPod (touch). Ik gebruik hem vooral voor twitter en facebook, maar natuurlijk ook voor muziek. Vandaag weer een leuk opdrachtje: mijn iPod gaat op Shuffle, en ik zet hier de eerste 10 liedjes neer die voorbij komen.
Er staan heel veel liedjes op die ik heel erg lang geleden erop heb gezet, maar die ik nu altijd oversla. Ik zal ze niet overslaan op de lijst die ik ga maken, ik schrijf echt elk liedje op van de eerste 10.
Hier komt de lijst:

1. Another part of me - Michael Jackson
2. Fly away - Michael Jackson
3. Girlfriend - Michael Jackson
4. Replay - Iyaz
5. It's the falling in love - Michael Jackson
6. How deep is your love - Bee Gees
7. More than a woman - Tavares
8. Someone like you - Adele
9. Born this way - Lady Gaga
10. Thriller - Michael Jackson

Van deze lijst zou ik er denk ik geen overslaan, misschien Replay. Ik ben inderdaad fan van Michael Jackson, dat is wel te zien. 'More than a woman' is van de soundtrack van de film 'Saturday Night Fever', het liedje is eigenlijk van de Bee Gees, waar ik ook gek op ben. De versie van Tavares vind ik zelf ook erg leuk. En ook Adele en Lady Gaga kunnen niet missen, beide erg leuk.

Welke nummers zouden jullie skippen van deze lijst? 

Dat was het weer voor vandaag, morgen ben ik weer terug voor de volgende! 
Tot morgen! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.