zaterdag 10 september 2011

30 day Challenge: Day 3


Day 03: A picture of you and your friends

Dit is echt een leuke! Het is wel jammer dat ik nog geen foto's heb met mijn vriendinnen uit mijn nieuwe klas, maar die komen vast ook nog :) Gelukkig heb ik wel nog foto's van vorig jaar. Hier komt dus een foto van mij met mijn vrienden!



Deze foto is gemaakt toen we vorig jaar met alle klassen 1 t/m 3 naar het strand gingen, voor een wandeling van 9 kilometer. Het was echt supergezellig! We waren al snel bij het einde, als eerste! We hadden dus heel veel tijd om lekker op het strand te liggen. Daarom was het toch wel fijn dat we snel hadden gelopen, want toen we lekker op het strand zaten was het echt super! 
Nu zit ik niet meer bij ze op school, helaas... Ik ga ze wel missen! Gelukkig bestaat er nu Facebook, echt geweldige uitvinding!

Day was de challenge van vandaag, morgen weer een verse! 
Tot morgen! xx

1 opmerking:

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.