vrijdag 9 september 2011

30 day Challenge: Day 2


Day 02. A photo of yourself a year ago
.


Tijd voor dag 2! Dit is geen moeilijke: een foto van mij een jaar geleden. Alleen de foto plaatsen vind ik een beetje saai, dus ik zal er ook bijzetten wat er veranderd is in een jaar. 



Dat ben ik, precies een jaar geleden. Het is de schoolfoto van vorig jaar, die ook rond deze tijd gemaakt is. Ik ben niet heel erg veranderd in een jaar als je kijkt naar mijn uiterlijk. Ik vind het wel leuker om met make-up te 'spelen', en ben meer bezig met mijn kleding. Ik ben ook echt aan het zoeken naar mijn eigen stijl.
Het kettinkje dat ik draag op de foto heb ik nu nog steeds om. Ik doe hem alleen af onder de douche en als ik ga zwemmen, maar verder niet. 
Naast mijn uiterlijk is er wel wat veranderd. Vooral dat ik op een nieuwe school zit, dat is zeker een grote verandering. Ook ben ik meer gaan durven, een jaar geleden was ik nog overal bang voor. Ik ga nu meer uitdagingen aan, vorig jaar was dat minder. Nu doe ik auditie voor een toneelstuk op school met een reis van een week naar Praag! Ik ben erg benieuwd of het me zal lukken. Ik heb niet gedacht: ach, het lukt toch niet. Het heeft geen zin!. Nu denk ik: als je het niet probeert, lukt het inderdaad niet. 


Ik zit heel lekker in mijn vel op het moment. Vorig jaar was mijn klas niet zoals mijn klas van nu. Ik heb heel veel nieuwe ervaringen en indrukken, en dat vind ik heerlijk! Een superleuke vriendin van vakantie, een topklas met veel nieuwe vriendinnen, leuke school met heel veel uitjes, Parijs, Griekenland, toneel, leuke stage plek, auditie...


Dat is dus dit jaar allemaal nieuw voor mij. Wat is er bij jou veranderd dit jaar? Laat een reactie achter!


Tot morgen!! xxx <3

2 opmerkingen:

  1. ga je toch voor de kleine avond? Haha, ben je blog aan t lezen ;p xx annemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien wel, maar misschien wordt ik ook gekozen voor de Grote (: Ik zie wel waarvoor ik gekozen word :D

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.