donderdag 8 september 2011

30 day Challenge: Day 1



Day 01. A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself 


Dit is dan de eerste dag van de 30 day challenge! Meteen een hele moeilijke, vijftien is nog best veel! Een recente foto en 15 interessante feitjes over mij. Vijftien feitjes is nog niet zo moeilijk, maar vijftien interessante feitjes is toch nog best lastig. Ik ga mijn best doen!






1. Ik hou héél erg van toneel.   
2. Ik wil alles leren over mode.
3. Ik ga mijn eigen kledingstijl ontdekken.
4. Ik leer naaien met een heel mooi groot en dik boek.
5. Ik zit in de 4e klas van het Gemeentelijk Gymnasium.
6. Ik doe het niet bijzonder vaak, maar ik vind het wel erg leuk om te lezen.
7. Ik heb een obsessie over de jaren '50.
8. Ik hou van zingen.
9. Ik heb op drie middelbare scholen gezeten.
10. Ik hou van Michael Jackson en de Bee Gees.
11. Ik kan erg energiek zijn.
12. Ik hou van puzzels.
13. De geur van koffie maakt me blij.
14. Ik lust heel erg weinig (daar moet ik aan werken, inderdaad).
15. Ik ga vaak naar balletvoorstellingen in Amsterdam. 

Dat waren ze, ik hoop dat ze interessant genoeg waren, haha! Morgen weer een nieuwe, dit is het voor vandaag. Ik ga aan de slag met mijn huiswerk, toch maar weer eens beginnen na zo'n lange vakantie.
Tot morgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.