dinsdag 27 september 2011

30 day Challenge: Day 19


Day 19. A picture of you when you where happy.

Een foto van mij toen ik gelukkig was. Haha, dat is een leuke! Ik ben over het algemeen erg gelukkig, maar er zijn van die momenten dat ik écht héél erg gelukkig ben. Op vakantie bijvoorbeeld. Ik laat jullie een foto zien!


Ahh dit is echt ultimate geluk! Heerlijk over het strand galopperen, op een supermooi paard (ze is ook model, ze staat op een doosje paardensnoepjes), een surfdude op de achtergrond, en het geluk dat het zonnetje zich laat zien! En natuurlijk (weer) op Texel... Veel van de foto's die ik plaats zijn gemaakt op Texel, hihi :$ Dat is ook eigenlijk de plek waar ik het gelukkigst ben, vandaar... Als jullie het teveel foto's van Texel vinden, gewoon zeggen hoor!
Anyways, dit is dus zo'n beetje het gelukkigste moment van het jaar!   
Tot morgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.