maandag 26 september 2011

30 day Challenge: Day 18


Day 18: Something you hope to change about yourself. And why.

Ik heb zeker iets wat ik aan mezelf wil veranderen. Iedereen heeft dat wel, niemand is perfect. Je hebt altijd wel wat om aan te werken, en dat is ook wel goed. Ik heb dat dus ook, en vandaag vertel ik aan jullie wat ik aan mezelf wil verbeteren.
Wat ik wil verbeteren is mijn discipline. Het is heel belangrijk om dat te hebben, en al helemaal nu. Op de school waar ik nu op zit moet hard gewerkt worden, en dat moet ik ook doen. Ik word heel snel afgeleid, dat moet ik echt afleren. Ik ga veel te laat slapen elke dag, wat ook weer slecht is voor mijn concentratie, wat het werk ook weer moeilijker maakt, waardoor ik weer te laat naar bed ga, en zo gaat het altijd door.
Ik vind het wel moeilijk om mezelf echt eens te vertellen dat ik echt moet gaan werken. Ik moet me echt gaan inzetten, anders kom ik nergens. Ik ben er eigenlijk veel te laat mee begonnen, maar beter laat dan nooit. Ik moet nu echt mijn best doen. Mijn tijd beter besteden, en hard werken! 
Ja, dat is nog wel wat... Ik denk dat het schrijven van dit stukje ook al wat helpt, nu weet ik echt waar ik aan moet werken. Na al die tijd moet ik dit echt doen. I can do it!!! Ik moet wel... 

Tot morgen!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.