woensdag 28 september 2011

30 day Challenge: Day 20


Day 20. A letter to a friend you met on a holiday.

Haha, alweer Texel, alle mooie dingen gebeuren op Texel. Zo heb ik afgelopen zomer een héle leuke vriendin ontmoet. Vandaag is de challenge om een brief aan een vriendin te schijven die ik op vakantie heb ontmoet! En jullie mogen ook meelezen!
Hey!
Dat is al een tijdje geleden, dat ik je nog echt heb gezien! Nu bijna een maand geleden.. Wauw, eigenlijk is dat toch niet zo lang, naar mijn gevoel is het al iets van 3 maanden geleden. Ik mis je wel hoor, ik kan echt niet wachten om je nog eens te zien. Ik zou het echt geweldig vinden om eens naar je toe te gaan, dan kan ik ook jouw paardjes ontmoeten!
Ik heb het in de vakantie echt heel leuk met je gehad. Alle strandritten waren geweldig, en het was zo leuk om ook eens naar jou camping te komen! Wel jammer dat het zo kort was. Volgend jaar moeten we alles nog eens doen, we moeten er wel voor zorgen dat we weer tegelijk op Texel zijn! Dan kunnen we misschien wel vaker afspreken, en dan ook eens gaan zwemmen. We hebben echt nog zoveel te doen!
En natuurlijk weer heel veel paardrijden. Zo hebben we elkaar tenslotte ontmoet, op de manege! Jouw paard was nogal sloom, weet je nog? Toen zei ik dat, en toen begonnen we te kletsen, en toen we terug waren bij de manege hebben we meteen een afspraak gemaakt voor de volgende rit! Bij de volgende rit waren we met z'n tweeën, met het nieuwe paardje achter ons. Op het laatst vroeg je nog mijn naam, haha! Ik dacht echt dat je m'n naam al wist, net als de begeleider! En de strandrit daarna, waarna we lekker stront mochten scheppen! Haha, ik weet echt alles nog! 
Ik zal het echt nooit vergeten, het was echt fantastisch! Ik kan niet wachten tot volgend jaar, nog maar 11 maanden! Ik ga al aftellen, ik heb er zin in!!!
I love you!!!! xxxxx Laura <3<3<3 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.