zondag 25 september 2011

30 day Challenge: Day 17


Day 17. A song that makes you dance like crazy when you hear it.

Ohh er zijn zoveel liedjes waar ik helemaal gek van word! Van die liedjes waarmee je gewoon niet stil kunt blijven zitten, en wel mee moet dansen! Ik zal er vandaag eentje kiezen!
 

Inmiddels al wat oud, maar toch, wat een liedje! Bumpy ride van Mohombi, hierop kan ik niet stil blijven zitten. 
Toen ik vorig jaar met school naar Maastricht was geweest voor drie dagen, draaide dit liedje heel vaak, vooral in de bus. Ik heb het heel vaak gehoord dus, maar het verveelt niet! 
Kunnen jullie ook niet stil blijven zitten bij dit liedje?

Doeidoei! xxx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.