donderdag 22 september 2011

30 day challenge: day 14. Vanuit de trein!

Hoi!!
Ik zit nu in de trein, met mijn drama klas!! Echt hoe leuk, we zijn nu op weg naar Den Haag, waar we naar 'land zonder woorden' gaan kijken. Het is supergezellig!
Ik heb natuurlijk vandaag ook een challenge te doen, dus dat ga ik proberen, zo met mijn ipod..
Vandaag dus, waarvoor krijg ik de meeste complimenten over? Nu krijk ik niet vaak complimenten, en nu ik toch met al mijn vrienden in de trein zit kan ik het net zo goed vragen! Beetje gek, maar ok.Hier komen ze!
'leuke tas'
'leuke blog'
'mooie ogen'
Ok ok genoeg whahaha hier heerst een ultieme meligheid!!!
Ik denk dat ik maar stop hier, want bloggen op een ipod is moeilijk!! Morgen weer een normelere post, dus tot morgen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.