vrijdag 23 september 2011

30 day Challenge: Day 15


Day 15. A picture of somewhere you have been to.

Vandaag weer een mooie foto van een plek waar ik geweest ben. Ik hou van reizen, en al ben ik nog nooit buiten Europa geweest, ik heb al veel moois gezien. Vandaag zal ik jullie een van die plekken laten zien!




Dit is mijn plekje! Vilnius, in Litouwen. Ik ben zelf half Litouws, dus ik ben er al vaak geweest, om mijn opa en oma te zien. Ik was er vorig jaar in de meivakantie nog, en ik hoop dat ik er snel weer ben! Ik hou alleen absoluut niet van het vliegtuig, dus dat is wel een nadeel.. Ik vind het niet eng, maar ik heb extreem gevoelige oren. Als we opstijgen voel ik het al, maar bij het dalen is het het ergst. Ik ben dan ook nog voor twee dagen vrijwel doof, niet erg lekker. 
Ik heb het er wel voor over, ik zou zo graag weer terug gaan! Ik moet alleen nog wel beter Litouws leren... Het was mijn eerste taal, maar ik ben alles helemaal kwijt! Ik wil weer met mijn opa en oma kunnen praten, dus daarom moet ik alles weer leren. En dan ga ik weer terug!

Bedankt voor het lezen, en tot morgen!! xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.