maandag 22 augustus 2011

Internetcafe!


Heey iedereen!!!
Ik ben nog steeds heerlijk op Texel, en ik heb even een internetcafétje opgezocht! Het is echt super geweldig, en het weer is echt lekkerder dan verwacht! Ik had gedacht dat het echt super veel zou gaan regenen, maar gelukkig gebeurt dat niet! Vandaag heb ik zelfs in de zee gezwommen, en heerlijk op het strand gelegen. Ik heb al veel paardgereden, ook over het strand! Dat is echt geweldig, ik ga het zeker nog heel vaak doen! Ik ben hier nu precies een week, en ik heb nog twee volle weken te gaan! Het gaat wel heel snel.. We maken veel fietstochten, en we wandelen erg vaak.
En niet te vergeten, we hebben konijntjes in de tuin!! Ze zijn ZO schattig!!! Ze zijn ‘wild’, maar ze houden wel van worteltjes! We hebben een stelletje, gisteren zaten ze elkaar heel schattig kusjes te geven, zoooo lief!! Hier in de buurt zitten er heel veel. Toen we zaterdag aankwamen was het eerste wat we zagen in de tuin een konijn, en die komt elke dag nog even op visite (: Gisteren zaten ze de hele avond in de tuin.
Ik heb nog niet echt geshopt, we zijn nog niet één keer naar de stad geweest. Ik heb alleen een Cosmo Girl gekocht, en naar een Etos gezocht in De Koog, het plaatsje waar ik zit. Ik zag in een folder dat ze daar übercoole horlogekettingen hebben, waar ik enorm fan van ben. Maar helaas, geen Etos… In Den Burg was er wel één, waar mijn vader vandaag heen ging voor de Appie, maar ze waren al uitverkocht! Echt heel erg jammer… Ik hoop er wel nog één te vinden, als iemand een tip heeft, laat het me weten!
Ik kan nu nog niet de foto’s in deze post zetten, dat kan ik alleen thuis doen. Ik heb heel veel mooie foto’s, die zal ik na de vakantie laten zien!
Ik hoop dat jullie ook nog een fijne vakantie hebben. Tot snel, zoniet, tot na de vakantie!!!
Doei doei!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.