donderdag 28 juli 2011

H&M Beach Store


Hoi!
Een dagje naar het strand, en ook nog eens shoppen! Vanaf nu tot en met 3 augustus kan het! H&M heeft namelijk een Beach Store geopend waar je lekker kunt shoppen en tegelijkertijd genieten van het strand en de zee. Lees verder voor meer info!

De H&M Pop-up store is van 28 juli tot en met 3 augustus, op het Zwarte Pad op het strand in Scheveningen. De store zal iedere dag van 10:00 tot 18:00 uur geopend zijn.


Natuurlijk is niet de hele collectie in de beach store te krijgen, maar het gaat om de Great Summer basics voor mannen en vrouwen. 
Er geldt in deze winkel een aanbieding die alleen daar geldt: alle 3 artikelen voor de prijs van 2. Dit kan in alle combinaties, en het goedkoopste artikel is gratis.

Leuke actie van de H&M! Ik vraag me alleen wel af hoe dat dan gaat met passen, ik denk niet dat dat kan daar. Daarom moet je wel goed opletten of de maat echt goed is, en als je het even voor houdt kun je vaak al zien of het past of niet. 
Ik ben er zelf helaas niet bij dit jaar, ik ben dan net terug van vakantie, en ik heb geen idee hoe ik er zou moeten komen, haha. Ik hou het bij de winkel in de stad! Het is wel leuk als je toch al naar het strand gaat :)

Zijn jullie erbij dit jaar?




bron eerste foto
bron tweede foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.