zaterdag 11 juni 2011

update :D

Hey allemaal!
Zoals je wel hebt gezien heb ik hier het een en ander veranderd. De lay-out is wat veranderd, ik heb een andere hele mooie achtergrond, en de kleuren heb ik wat aangepast. Dat is ook wat het eerste opvalt, het uiterlijk. Ik had het al een tijdje geleden veranderd, maar ik vond toch de beschrijving onder de blogtitel wat onleesbaar. Dus, zo is het nu geworden! 
Ik heb niet alleen het uiterlijk veranderd, ik ben flink aan de slag geweest met wat kleinere dingetjes. Ik doe wat mogelijk is met blogspot. Tenslotte is het niet 100 % mijn eigen site, dat komt later wel. Als mijn blog groter wordt maak ik er echt mijn eigen site van. Ik ben alleen nog niet zo goed met websites bouwen, maar een hele goede vriend van mij kan me vast helpen :)
Wat ik heb uitgevonden zie je onderaan elk bericht. Een rijtje met 'te gek', 'interessant', en 'grappig'. Hiermee kun je elk bericht beoordelen. Ik heb expres geen 'stom' erbij gezet, omdat ik hier niet zoveel aan heb. Ik wil graag mijn blog steeds beter maken, en als ik alleen te horen krijg dat het stom is, kan ik hier niets aan doen. Als je dus iets aan te merken hebt, laat dan een reactie achter. Zet dan wel de reden erbij waarom je het 'stom', 'oninteressant' of 'saai' vind, dan kan ik dit voortaan beter doen. Ik vind het natuurlijk ook leuk om te horen als je mijn blog leuk vind! Dat maakt me natuurlijk altijd blij :)
Ook zie je onderaan het bericht 'Labels' staan. In dit geval staat daarachter 'blog'. Ik was eigenlijk van plan rechts naast de berichten een lijst met de labels neer te zetten zodat je een direct overzicht hebt, maar dit is voor zover ik heb gezocht niet mogelijk.
Ik geef elk bericht een label die bij het bericht  past. Als je dan op dit label klikt, kun je meer berichten lezen die onder da label vallen. Als je dus bijvoorbeeld meer stukjes over nagels wilt lezen, klik je op het label 'nagels'. Op het moment heb ik nog maar één stukje onder het label 'nagels', maar onder het label 'persoonlijk' heb ik al meer berichten. Hier schrijf ik over wat ik meemaak, wat ik doe, over school, mijn tienerleventje, en dat soort stukjes. Onder het label 'de buitenwereld' schrijf ik over hoe ik op dat moment naar de wereld kijk, of over andere plekken op de wereld. Bijvoorbeeld toen de lente net was begonnen, en na de ramp in Japan. 
Ook ben ik van plan over meer boeken die ik lees te schrijven. Ik vind het leuk om mijn leesvoer te delen met jullie :)
Er zullen vanzelf meer labels bijkomen, naarmate ik meer stukjes ga schrijven komen er automatisch meer labels bij.  
Ook zal ik eventueel aan het einde van berichten zetten wat ik van plan ben te schrijven. Zo weet je wat je op mijn blog kunt verwachten. 
Dit is dus wat er nu is veranderd, ik zal blijven zorgen dat mijn blog leuk blijft!
Als je tips, aanmerkingen, opmerkingen, complimenten of vragen hebt, laat een comment achter! Hou het natuurlijk wel netjes :)

Tot snel!!! xxxxxx <3


Binnenkort: Nagellak mengen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.