vrijdag 17 juni 2011

bijna toetsweek!!

helloooo :D

Iedereen merkt het wel: De zomervakantie komt eraan! In elke straat hangt er wel een vlag met een tas. De eindexamens zijn voorbij. Nog niet voor mij, ik moet nog een paar jaartjes! Ik heb dan wel een toetsweek, 8 dagen lang toetsen, toetsen en nog eens toetsen! Gelukkig sta ik er goed voor, en hoef ik niet verschrikkelijk te gaan stressen om al mijn cijfers op te halen. Ik moet natuurlijk niet al mijn cijfers naar beneden halen, dus leren moet ik zeker! De toetsweek begint volgende week woensdag, en eindigt de week daarom op vrijdag. 8 dagen lang! Gelukkig begin in elke dag wel laat, dan heb ik in de ochtend nog tijd op te leren. Ik ga nu al beginnen met leren, een keertje niet op het laatste moment beginnen zoals ik altijd al doe. Als ik goed mijn best doe, weet ik wel zeker dat het wel gaat lukken. Het valt wel mee, behalve geschiedenis dan. Voor geschiedenis moet ik écht heel erg hard gaan leren! Ik ben al niet zo goed in geschiedenis, maar nu zijn het 21 pagina's + aantekeningen! Dat gaat veel werk worden :/
Ik zal natuurlijk wel proberen zo veel mogelijk te blijven updaten! Ik heb veel plannen, ik zit vol leuke ideeën!
Dit weekend ga ik veel leren, en volgend weekend ga ik iets heel erg leuks doen! Ik zal er nog een berichtje over posten, ik wil er wel wat meer over vertellen. ik heb namelijk een balletvoorstelling!!! Ik heb er echt ontzettend veel zin in! Ik zal wat meer vertellen, ik vind het leuk om er meer over te vertellen :)
Dus, het laatste beetje!! De vakantie is in zicht!! Hoeraa!!!
tot snel!!!
xxxxx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.