dinsdag 17 mei 2011

We gaan Verder!!

Hallo heey haay hooi gegroet!
Ik ben er weer!! Lang geleden... Al meer dan een maand heb ik geen update meer gedaan! Ik heb iets gedaan wat een beginnende blogger nooit moet doen: Opgeven. Ik had bijna geen bezoekers, maar 5 per dag of zo. Op een dag had ik er ineens bijna 30, ik helemaal blij natuurlijk. Maar de dag erna wilden de bezoekers maar niet meer komen ineens.. Ik verloor mijn geduld, en stopte ermee. Ik dacht dat de bezoekers nooit zouden komen. Het was een foute beslissing, ik weet het... Een paar dagen geleden las ik toevallig ergens de 'do's & dont's' van een beginnende blog. Ik las hier dat een beginnende blog maar een paar bezoekers per dag kan hebben, en dat dit heel normaal is. Na een tijd zullen er meer bezoekers komen. Tenminste, als je niet opgeeft. Zelfs op beautygloss (de allerallerallerleukste beautyblog ooit) had in het begin nog weinig bezoekers, maar nu is het de grootste beautyblog van Nederland! Ik heb ontzettend veel respect voor Mascha (de blogger op beautygloss)! Door haar ben ik in de beauty-wereld beland, neem een kijkje op haar site!
Ik ben het bloggen gaan missen, dus nu ga ik weer verder! In de tijd dat ik weg was is het aantal bezoekers weer compleet gezakt. Af en toe een bezoekertje, maar ik verwacht niet dat deze bezoekers nog terug zullen komen.. Maar, 16 miljoen mensen in Nederland, dus nog genoeg kansen ;)
Dit keer ga ik er voor, en ik geef niet op!
Binnenkort ga ik een filmpje opnemen over de Polaroid die ik gekocht heb! Dat doe ik wel als ik weer beter ben, want nu heb ik een loopneus, ben ik ontzettend schor, en nies ik om de 2 minuten. Dus tot dan, stukjes over mijn leven :D
tot snel!! xxx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.