zaterdag 19 maart 2011

OMG Patrick = MOL :O

hoooiii (:
Hehe, het is afgelopen, Wie is de Mol? 2011 :( Sinds de eerste aflevering was het voor mij obsessief denken van donderdag t/m donderdag. Ik heb geen enkele aflevering gemist. Wie is de Mol heeft altijd voorrang, want ik heb echt een ernstige Wie is de Mol verslaving. En nu is het voorbij... Ik heb alweer zin in volgend jaar!
Gisteren was de finale, ik heb echt zitten shaken voor de TV! Ik vond het zo spannend! Ik heb eigenlijk elke aflevering zitten shaken, hihi. Bij elke executie zei ikaltijd weer: 'neeeee dat kan niet O.O' Maar toch, het kan...
Karin en Patrick zijn echt mijn mollen geweest, maar de rest had het ook wel kunnen zijn! Soundos zou een perfecte mol geweest kunnen zijn. Echt niemand verdacht haar, het zal leuk zijn als dan uiteindelijk bleek dat Soundos de mol was. Ik vond het ook echt heel jammer dat Soundos de winnaar niet was, ze heeft het echt verdient! Maar natuurlijk heeft Art recht op de prijs, tenslotte wist hij de Mol te ontmaskeren.
Ook ben ik echt onder de indruk van de acteerkunsten van Art en Patrick in de 10e aflevering. Ze moesten echt een Pokerface opzetten. Toen bleek dat Soundos de mol en de winnaar niet was, wist Art meteen dat hij de winnaar was. Hij was tenslotte niet zelf de Mol, maar hij liet niets merken. Knap hoor! Ik zou dat echt niet kunnen...
En de laatste aflevering, de ontmaskering van de mol... Toen Patrick zijn pruik in de bus afdeed, dacht ik: JA! OMG! DUS TOCH!!!!! En ja, dat riep ik ook, haha! Ik heb een klein tijdje gedacht dat Art de mol zou kunnen zijn. Maar hij was té mollig (als in: de mol (dus niet dik, haha!)). Hij deed te goed zijn best om verdacht te worden. Wat mij ertoe bracht hem te verdenken kwam eigenlijk door het verlies van Soundos. Zij zat op Patrick, en had de vragen over hem beantwoord. Dat zij eruit ging, maakte mij toch denken dat Art het zou kunnen zijn...
En nu is het ook zo, dat ik overal hints in ga zoeken. Op het einde werden veel hints laten zien, en heel veel daarvan had ik gemist! Daarom ga ik nu overal op hints letten, haha! Ik zag toevallig een nummerbord op een auto op straat met 'PS'. Ik meteen natuurlijk: 'OMG! PS! PATRICK STOOF!' Dit blijft nog wel even hangen vrees ik..
Dus, ik verlang nu al naar het volgende seizoen. Jij ook? :)

Doeiiii!! xxxx  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.