woensdag 23 maart 2011

Life style & Fashion Oostermeent, aanstaande zaterdag!

Hello (:
Zaterdag 26 maart is er in Oostermeent, een winkelcentrum in Huizen, een Life style & Fashion dag! Die dag zullen er vier modeshows zijn, met mode uit kledingwinkels in Oostermeent. En ik ben erbij!
De kledingwinkels in Oostermeent zijn geen uitgesproken luxe merken, dus ik verwacht geen wereldberoemde (of wereldberoemd in Nederland xD) ontwerpers op de catwalk (dat kun je ook zien aan de lijst deelnemers). Ik verwacht dat ik het mode-aanbod van nu op de catwalk zal zien. Wat nu de trends zijn, wat dé zomerlook van 2011 zal zijn, en wat er in de winkels zal verschijnen. Helemaal super!!! Ik kan hier de kans krijgen helemaal te updaten naar dit seizoen, en helemaal in de mode de zomer ingaan! Ik zal niet alleen letten op de kleding, maar ook op het haar en de make-up. En natuurlijk ga ik veel foto's maken, zodat ik later nog eens rustig alle outfits kan bekijken. 
Een klein geheim geheimpje tussendoor: Ik ben nog nooit naar een modeshow geweest. Zaterdag wordt mijn allereerste. 
Hihi (: 
De AIFW (Amsterdam International Fashion Week) was voor mij perfect geweest als kennismaking met de grote shows. Ik had mijn week al bijna gepland, maar ik moest net weer ziek worden... Ik heb gelukkig wel alle shows via de live-stream gevolgd, en ik was echt onder de indruk! Nu ben ik echt blij dat ik het eens in het echt mag mee maken!

En natuurlijk, omdat ik een blog heb, zal ik vanzelfsprekend een stukje schrijven. Over wat ik heb gedaan, en wat ik denk over de mode. 
Nog een punt waar ik aan zit te denken: In tienerogen ziet de mode er anders uit dan in volwassenen ogen. Ik vraag me daarom ook echt af of ik bij de shows andere indrukken zal krijgen dan de volwassenen. Ik heb werkelijk geen idee of er leeftijdsgenootjes zullen zijn, of hoeveel, ik ben erg benieuwd. Daarom wil ik alvast duidelijk maken; het verslagje dat ik plaats baseer ik op hoe ik persoonlijk de mode zie. Dit kan heel anders zijn uit andere ogen. Misschien let ik op totaal andere dingen dan iemand anders. Daarom; wees niet verbaasd als ik de mode anders zie dan jij :)

Informatie over het evenement vind je HIER

Oja, waar ik ook bijzonder benieuwd naar ben zijn de finales van de shows. Er staat een bijna cryptische omschrijving over. Geen hond komen kijken? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Bij medewerkers zie ik staan 'Pet's place', ik krijg een ver vermoeden.... 

Kortom, ik heb er zin in!

doeeeii!!! xxx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.