woensdag 2 maart 2011

ojeetje :O

hoihoihoooi!!
Dit is echt heel erg! Ik heb bijna een week geen update meer gedaan, het spijt me heel erg! Ik had weer even wat minder inspiratie, en op school was ik overspoeld met werk. Vandaag had ik namelijk een geschiedenis toets, en die zijn altijd heel veel leerwerk. Dit keer nog meer dan normaal, meer dan 20 pagina's tekst.  Ook heel ingewikkeld, het ging over de Tweede Wereldoorlog. Al die jaartallen, namen, gebeurtenissen... Hij ging ook best slecht vandaag helaas... Ik vind het onderwerp best interessant, maar het is zo veel leerwerk... Ik snap het op zich wel, maar een toets lukt dan toch niet...
Gisteren moest ik ook naar ballet, en dit heeft ook heel veel tijd gekost. Ik denk dat als ik niet was gegaan, dat ik dan wel wat beter had kunnen leren, maar ik moest wel. Als ik nog 1 les niet ga, mag ik niet meedoen met de voorstelling!! Dat zou wel erg zijn, mijn 5e voorstelling wordt het, dus dat zou wel zonde zijn.
Jeetje, ik moet nu eten, gaat wel lekker vandaag :/ Sorry voor de lange pauze, ik leef nog, en sorry van dit korte niets-inhoudende bericht!
Tot snel! xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.