zondag 20 februari 2011

Schwarzkopf Gliss Kur Liquid Silk Gloss

Schwarzkopf heeft een serie producten genaamd Liquid Silk Gloss. Deze producten zijn gemaakt voor glansloos haar. In de formule van de producten bevatten bestanddelen van zijde, en geven het haar daardoor glans als zijde. Dat is wat ze zeggen.. Als je mijn ervaring wilt weten over de Spray, lees dan verder :)
 Deze spray heb ik gekocht omdat mijn haar altijd één grote klit was. Ik heb zelf niet echt last van glansloos haar, maar toch wou ik het proberen. 'Haar als zijde' trok me wel aan, maar vooral de 'directe doorkambaarheid'. 
In de gebruiksaanwijzing staat dat je de spray moet gebruiken na iedere wasbeurt, ik droog haar. Ik heb het ook geprobeerd zonder dat ik mijn haar van te voren had gewassen, maar in de ochtend voordat ik mijn haar ging borstelen. 
Ik kan zeggen, ik was verbaast over de werking. Alle klitten waren meteen weg, alsof ze er nooit geweest waren. Normaal kwam ik met geen mogelijkheid mijn haar door, maar na het gebruik van de spray ging het prima! Dus één punt klopt; het maakt het haar direct doorkambaar. 
Het tweede wat ze beweren is een zijdeglans. Daarvan moet je niet al te veel verwachten, ze overdrijven licht. Mijn haar is er zeker lekker zacht door geworden, en het heeft ook wel een mooi glansje. Dit heb ik van mezelf al, dus ik kan niet oordelen hoe het is als je helemaal glansloos haar hebt. Het klopt wel dat het haar zachter wordt, maar 'onweerstaanbare zijdeglans' is toch net iets te overdreven. 
Ook vind ik de spray heerlijk ruiken, de geur blijft heel lang in mijn haar zitten. Het is een heerlijke geur, zeker een pluspuntje! 

Voor het gebruik moet je de fles goed schudden. Ik vind het grappig wat er dan gebeurd. je ziet op de foto's hierboven dat het een roze vloeistof is, hij is licht doorzichtig, met een witte rand. Als je de fles schudt, word de hele vloeistof heel lichtroze, bijna wit. De hele fles is dan gevuld met wat eerst alleen de bovenrand was. Daarna spray je het door je haar heen, en je kunt meteen met de borstel door je haar heen! Echt heftige klitten moet je wel even goed doorwerken, maar ze gaan er makkelijker uit.

Conclusie: Directe doorkambaarheid klopt, een onweerstaanbare zijdeglans is een tikkeltje overdreven, maar de heerlijke geur compenseert dit weer. Als je haar vol klitten zit die je er niet uit krijgt, is dit zeker een aanrader! Ik ben helemaal tevreden!
De spray is te koop bij Kruidvat en andere drogisterijen, en kost nog geen 5 euro, 4,50 euro dacht ik zo uit mijn hoofd. Ik weet het niet meer precies, maar hij is het geld zeker waard!

Ik hoop dat je wat een deze review hebt! Doeeeg!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.