zaterdag 19 februari 2011

respect voor rolschaatsende kinderen!

Haaai :D
Vandaag, de eerste dag van de vakantie heb ik niet echt iets zinnigs gedaan. Maar dat had ik ook wel verwacht, haha! Ik heb wel een beetje geschilderd, niet echt iets bijzonders, heel abstract (het ziet er gewoon raar uit, hahaha), wat met mijn make-up gespeeld, en dat soort dingen. Ik heb ook mijn oogschaduw eens geteld, heb ik nog nooit gedaan. Ik kwam uit op 44 kleuren. Vind ik nog best wel goed voor een beginner :) Ik heb een palette van 24 kleuren, van Claire's, dat is dus al een groot deel. Ik heb vooral doosjes waar meer kleuren in zitten, ik vind doosjes met maar 1 kleur nooit echt fijn. Ik heb er volgens mij maar drie, 1 van MAC (proud), en 2 van een of ander huismerk van een drogisterij ofzo, haha.
Dus, mijn titel, respect voor rolschaatsende kinderen. Zeker wel, vandaag dacht ik: goh, laat ik eens wat aan mijn conditie doen. Ik kom bij de piedjestest niet hoger dan trap 4, dus wat betere conditie kan ik wel hebben. Ik dacht zomaar ineens aan skaten. Ik had er opeens heel veel zin in, dus ik ging op de zolder zoeken naar mijn oude skates. Eigenlijk die van m'n moeder, want mijn oude zijn écht oud, dus veel te klein. Ik had ze vrij snel gevonden, wat een wonder is. Ik vind namelijk nooit iets snel, en al helemaal niet op zolder. Maargoed, ik had skates gevonden, yaaay! Het is zo'n honderd jaar geleden dat ik nog op skates heb gestaan. Ongeveer 5 jaar eigenlijk, maar dat is ook heel lang! Het aantrekken van de skates was ik ook al helemaal kwijt, ik denk dat ik 20 minuten bezig ben geweest om die dingen aan mijn voeten te krijgen. Toen ik ze eindelijk aanhad, en ook mijn handbeschermers, ging ik naar buiten, helemaal wiebelig. Ik was helemaal happy, eindelijk na al die jaren... Ik heb ongeveer een rondje van 10 minuutjes/een kwartiertje gemaakt. Toen ik weer thuis was, was ik kapot. Wat is dat vermoeiend zeg!!! Ik was helemaal kapot. Helemaal. Mijn rug, mijn benen, mijn enkels, alles was kapot. Ik heb echt niet gesprint ofzo, gewoon, rustig een klein rondje gemaakt. Niet ed skills die ik vroeger had, maar toch ging het wel aardig. Ik snap niet hoe ik vroeger uren en uren op skates kon doorbrengen. Ik weet nog dat ik, toen ik ongeveer 9 jaar was, mijn skates in de ochtend aan deed, naar mijn buurmeisjes ging, en aan het einde van de middag deed ik ze uit. Wow. Ik ging het rondje dat ik vandaag maakte zo'n dertig keer rond! Ik vind dat echt knap van mezelf achteraf. Nu ga ik het weer zo vaak mogelijk proberen te doen, zodat ik weer conditie krijg. Goed plan :)

Dat was het weer voor vandaag, haha xD Binnenkort:
Review over Schwarzkopf Gliss Kur Liquid silk gloss spray, super fijn product :)

Tot snel!! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.