vrijdag 18 februari 2011

eindelijk RUST :D

haaaiii
jaa, eindelijk RUST!!! Maar niet voor lang, want de weken na de vakantie heb ik echt honderd toetsen. En van aardrijkskunde snap ik niet zo veel, dus ik moet daar echt voor gaan leren. En geschiedenis is meer dan 20 pagina's.. Nu ga ik daar nog niet aan beginnen hoor, nu geniet ik van de vrijdag. Ik begin volgende week wel. Haha, ja, dat zeg ik nu wel. Ha!
Vandaag ging ik weer lekker paardrijden, zoals elke vrijdag :) Ik dacht dat het niet meer zo koud zou zijn, gisteren scheen het zonnetje, dus ik dacht dat dat vandaag weer zo zou zijn. Daarom had ik niet mijn warmste trui aangetrokken, want ik dacht dat ik het te warm zou krijgen. Foute keuze, het was echt ijskoud. Ik zat de hele tijd te bibberen op het paard, en mijn lippen verlamde helemaal. Dat heb ik altijd als het koud is, ik kan dan niet praten omdat mijn lippen verlammen, haha! Ik zat op een leuk paardje, nogal enthousiast. Ze scheurde de hele bak door, en had ineens zin om heel hard te galopperen. Ik vind dat wel grappig altijd, ik kan daar wel tegen :)
Ik heb leuke plannen voor de vakantie, ik ga afspreken met mijn lieve vriendinnen, en ik ga eens weer creatief doen. En ik ga niet de hele dag achter mijn laptop hangen zoals ik altijd doe. Dat heb ik al duizend keer gezegd haha!
En dan nog wat. Het is een ramp. De school heeft bedacht om alle laptops de brainwashen. Ik zit op een laptop school, zoals zij het noemen lapTOPschool. Nou, zo TOP is het nu niet. Ze gaan bij elke laptop na de vakantie nieuwe software installeren. Alle bestanden van mijn lieve laptop worden verwijderd. Alle instellingen die ik in 3 jaar heb gemaakt gaan verloren. Ik kan niet alles op een USB-stick zetten, dat is te veel. Al mijn vakantiefoto's staan erop, en nog veel meer dan dat. Mijn hele leven zowat. Ik word hier echt boos om, het is wel mijn laptop nu. Al 3 jaar betalen mijn ouders ervoor, en nu is het van mij. 
Ach ja... Ik vind er wel wat op.

Nu ga ik even heel erg kortaf heel snel afronden, Doctor Who staat weer op! yaaaaaay!!!!! Doctor Who obsessie hier.
Nog veel te vertellen over mijn obsessie over Matt Smith etc, maar nu moet ik ECHT kijken.
daaaaaaaaaaaaaaag !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.