maandag 7 februari 2011

It's spring time!

Hallooo :D
Haha, dit is toch wel grappig, ik krijg echt vaak de drang iets te bloggen! Maar ik moet niet duizend berichten per dag gaan plaatsen, dat is ook weer een beetje te. Tot nu toe vind ik het geweldig, ik weet dat er nog niet veel mensen mijn blog lezen, maar ik ben pas net begonnen, dus ik hoop dat meer mensen mijn blog gaan lezen en ervan genieten. Ik geniet er nu al van!
Gisteren was voor mij een echte werk- en leerdag. En het is me gelukt! De toetsen van vandaag gingen allemaal best goed. Van wiskunde had ik dat echt niet verwacht dat het me zou lukken. Toch denk ik dat ik wel een voldoende heb gehaald! Kortom, ik begin beter te worden. Ik ga zo meteen aan mijn huiswerk beginnen, en dan lekker veel tijd over houden :)
Dus dat over vandaag en gisteren, nu iets waar ik blij van word.

De lente heeft zich laten zien. Wauw. Dit is de periode waarin de wereld (of tenminste Nederland en omstreken) weer op bloeit. Ik heb gisteren bij een korte wandeling met mijn moeder de eerste bloemetjes zien opkomen. Sneeuwklokjes zijn zo lief :) Ze zijn er al vroeg, vorig jaar kwamen ze veel later. De lente is in aantocht, en had geen zin meer om nog te wachten. Maar, het kan ook ineens weer anders. Het zou zomaar kunnen dat het weer begint te sneeuwen. Ik ben echt gek op sneeuw! Maar natuurlijk ben ik ook gek op de lente, wie niet? Ooh, ik verlang zo naar die heerlijke lente geur, het wordt weer lekker warm, ik kan op school in de pauze weer lekker buiten zitten met mijn lieve vriendinnetjes, alles krijgt weer kleur, de zomervakantie komt weer dichterbij... Fantastisch toch? De lente is zo mooi. De lente is zooo mooi! Ik kan het wel blijven zeggen. Wat hou ik van de lente.
Zijn ze niet schattig?

Ik ga weer aan de slag, tot snel!
xxx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.