zondag 6 februari 2011

Dit is dus een werk dag..

Haaaii!!
Nou, wat een fijne zondag gaat dit worden zeg... Ik moet de hele dag gaan leren en werken. Mijn agenda is echt om bang van te worden:













Je hebt geleerd lesson 21, 22 en 23. Je krijgt een so over de woordjes en zinnetjes. Je hebt af de d-toets unit 5.






Tekst 17A r. 1 t/m 11 (Werkboek p. 15 opdr. 1-4)





E-toets tekstverklaren!!!




Erg is dit he.. VIJF toetsen!!! En met wiskunde loop ik zwaar achter, dat ga ik dus nooit meer inhalen. Ik heb zo ontzettend veel te doen, dit is gewoon niet leuk meer. 
Hier laat ik het dus maar bij, nu moet ik maar gaan beginnen. Ik ga nu eens doen zoals het echt moet, en niet alles vanavond doen, zoals ik meestal doe. Oh help....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.