woensdag 9 februari 2011

iene-miene-mutte...?

Haaii :)
Het is al laat dus ik hou het nu even kort :) Ik heb net heel hard zitten werken en leren, ik heb morgen een Nederlands toets, en een wiskunde toets. En wiskunde is niet makkelijk. Nu net moet ik de toets echt goed maken. Zoals je misschien wel weet zit ik in de 3e. Voor de 4e klas moet ik nu een stroming gaan kiezen, en volgend jaar dan een profiel, en ook nog eens tussen Wiskunde A of B. Ik wil de natuurstroom graag doen, maar ik wil ook graag wiskunde B doen. En dat kan ik niet! Als ik voor wiskunde A kies, vervallen veel studies voor later, en moet ik als profiel dan natuur&gezondheid doen. Met natuur&techniek, het andere profiel in de natuurstroom, kan ik meer waar mijn interesses liggen, maar daarvoor moet je echt wiskunde B hebben. Ik was eerder best wel een wiskunde nerd, maar op een of andere manier nu niet meer. Het hoofdstuk waar we nu bezig mee zijn is meer wiskunde B, en ik snap er niets van. Of eigenlijk, ik snáp het wel, maar zodra ik het toepas klopt het niet. En morgen heb ik nog een andere toets van wiskunde, en daar moet ik, zoals ik al zei, een goed cijfer voor halen, want om wiskunde B te mogen doen moet je gemiddeld een 8 staan. En dat sta ik niet meer. Ik stond heel goed, maar een keer toen ik een toets had voelde ik me erg ziek, dus die heb ik verpest, kreeg ik een 4, en haalde mijn cijfer gigantisch omlaag. Het onderwerp waar ik morgen een toets over heb vind ik heel erg moeilijk, dus ik weet niet of ik het wel kan...
Ik vind dit echt niet leuk, die keuze, de mogelijkheid. de onmogelijkheid, de kansen, de verplichtingen, en vooral de keuze...
En dan heb ik ook nog eens te weinig slaap, dus ik ga nu maar...
doeeeg <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.