zaterdag 5 februari 2011

Daar ben ik dan!

Haaai hellloo :)
Super dat je m'n blog bekijkt! Ik ben net begonnen... Whoeee, superleuk!!! Ik maak deze blog omdat ik het geweldig vind om te schrijven, gewoon over mijn leven, en over de dingetjes die mijn leven leuk maken. Ik wil dat graag met de wereld delen. Ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn.
Ik verwacht niet dat ik elke dag iets zal schrijven. Ik zit in de 3e van het gymnasium, echt top drukte. Ik heb echt 0,000 discipline, en meestal is het zo dat als ik ergens aan begin, dat ik het dan niet afmaak. Bij deze blog moet het lukken. Ik vind vast wel wat tijd tussendoor. Dan ga ik maar eens wat zinnigs doen in plaats van hangen, dat is een slechte eigenschap. Ik schuif altijd alles naar voren en doe alles op het laatste moment.. Niet echt slim... Soms zullen er wat meer stukjes op een dag verschijnen, misschien in de vakantie :)
Nu zal ik wat meer over mezelf vertellen :)
Ik ben Laura, 14 jaar oud, een enorme stresskip, en ik woon in het Gooi. Ik ben geen typische Gooische kakker, zoals je in Gooische vrouwen ziet. In tegendeel. Ik ben ontzettend chaotisch. Ik kan absoluut niet plannen, en doe alles, zoals ik al zei, op het laatste moment. Ik denk heel veel na, vaak is het meer piekeren. Ik denk na over alles, en soms word ik daar gek van. Ik hou van creatief bezig zijn, en onder creatief bezig zijn versta ik zelf ook make-up en nail art. Ik ben gek op mode, van Bas Kosters tot Chanel. Mijn leven zou niet compleet zijn zonder muziek. Theater vind ik fantastisch, ik vind het leuk om op het podium te staan. Ook zou ik wel eens een modellenopdrachtje willen doen, ik vind het leuk om foto's te maken, als er een camera is moet ik altijd wel even een gezicht trekken, lief lachen, of wild zwaaien bij bewakingscamera's. Hmm, wat nog meer, ik hou van heel veel dingen. Oja, ik wil dat er wereldvrede is. Ik heb een sterke drang iets goeds te doen voor de wereld, ik weet alleen niet wat. Ik heb kaartjes in mijn wijk rondgebracht van Worldpeace is Possible, om de gedachte te verspreiden :)
Dus zo ben ik, ik hou van nog veel meer dingen, maar als ik echt alles zou noemen waar ik van hou, dan ben ik nog wel even bezig.
Ik hoop dat mijn eerste stukje geslaagd is, en er niet te veel typfouten in zitten. Ik kan namelijk absoluut niet typen, haha! Ik hoor het graag als je een fout ontdekt, maar ga niet te boos doen, als je begrijpt wat ik bedoel, hihi :)
Doeii, veel plezier met leven!! xxx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.