woensdag 14 maart 2012

Big Bang cover contest 2012

Hoi beste lezers!

Dit is toch wel compleet anders dan mijn 'normale' muziek. Kpop. Koreaanse pop. Eerst had ik het nog nooit geluisterd, maar nu vind ik het toch best leuk! Een vriendin van mij deed namelijk mee met een wedstrijd van een Koreaanse band, Big Bang. Samen met een groep mensen hebben wij een hele leuke clip gemaakt, alles zelf gezongen en gespeeld. We hebben er met z'n allen ontzettend hard aan gewerkt, en natuurlijk willen we graag winnen!
Ik zou jullie daarom voor een kleine gunst willen vragen. Wij moeten namelijk stemmen verzamelen. Ja, je ziet het misschien wel aankomen. Zouden jullie misschien voor ons willen stemmen?
Om te stemmen ga je naar deze site. Onder die grote banner staan drie selecteer knoppen. Om ons te vinden kies je bij de middelste knop 'Band', en bij de meest rechtse knop 'most popular'. Op het moment staan wij op plaats drie. Om een prijs te winnen moeten wij minstens op plaats twee zien te komen. Dat stonden wij heel lang, tot er ineens een filmpje tussen kwam (0 keer bekeken, meer dan 1300 stemmen, whut?). It's time for payback!
Ik weet zeker dat we het kunnen! Na zo veel werk en inspanning mogen we niet verliezen. Ik waardeer het als jullie stemmen, ik gun het de hele band (ohyeah, we zijn een band ;D), en degene die dit is begonnen (die in het begin van het filmpje praat)!


Liefs!


1 opmerking:

  1. Dit is TE gek! Jullie mogen wel vaker K-pop covers doen. Ik kan jullie niet vinden op de site. Op welke blz staan jullie?

    Wij hebben toevallig meegedaan aan de dancecoverwedstrijd Fantastic Baby. Stem ook op ons(als jullie t leuk vinden, hihi). We staan op blz 24 (gesorteerd op date added), 1nalaatste inzending van jumijumiblogspot. Laat ons ff weten op welke blz jullie staan, want onze stem krijgen jullie zeker!

    Groetjes!
    junmaii@live.com

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.