woensdag 8 februari 2012

Vervangers!

Hey mensen,
Je hebt het misschien al gelezen, Laura is ziek. :(
Als vriend van Laura, kunstliefhebber en pink floyd fan, ga ik, samen met Norbert, haar helpen met haar blog.
Ik heb over alles een uitgesproken mening en ik denk veel na, net als Laura. Dus het komt waarschijnlijk wel goed. ik vertel even wie ik ben. Ik ben Floris, 14 jaar oud, zit in dezelfde klas als Laura en ben misschien nog gekker. Alleen weten sommige mensen dat niet, aangezien ik er normaal uitzie en alleen vreemd doe bij mensen die ook vreemd zijn. Er zijn 2 dingen die mensen altijd van me weten: ik ben ongelooflijk klein en een supernerd. veel verder komen de meeste mensen niet. Maar ja, terug naar Laura. ik ken haar nu een half jaar, en ze is erg aardig. soms is ze irritant, maar ik ben dat ook. In het begin van het jaar dacht ik dat Laura totaal niet zo'n meisje zou zijn, zoals ze is. Ik had haar veel anders voorgesteld, maar ik had het fout. Omdat ze gek is op muziek, toneel, gek doen en de Grote Avond (als ze daar nog nooit over geblogt heeft, dan is dat erg vreemd). Daarom werden we redelijk snel vrienden. mijn mede-blogger is Norbert. Ook wel de jongen met de rode handschoenen. Hij wordt heel boos als hij dit ziet. Norbert zit niet in onze klas, maar hij speelt ook in de Grote Avond en heeft met ons drama. Hij trekt zich niets aan van anderen, iets wat meestal positief is, maar soms ook negatief. Dit is mijn eerste blog, ik schrijf de volgende dag wel iets serieuzers, dit is een welkomsblog, en is dus niet heel baanbrekend of geweldig. Nu weet je wel een beetje wie Laura's vrienden zijn. nou ja, de 2 die zich verveelden en Laura wilden helpen. Trouwens ik geef je een waarschuwing: ik en Norbert zijn erg filosofisch enzo, dus prepare. We gaan waarschijnlijk heel vreemde onderwerpen bespreken, veel anders dan die van Laura. Maar ja, deze blog is lang genoeg, dus ik hou op.


Het verschil tussen mij en een gek is dat een gek niet weet dat hij gek is- Salvador Dali

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.