maandag 2 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar!


Hoeraaa het is 2012! Ja, ik weet het, inmiddels al de tweede dag, maar nog steeds, ik moet jullie nog een gelukkig nieuw jaar wensen! Gisteren was een typische nieuwjaars dag. Uitslapen tot het nieuwjaarsconcert, zoals elk jaar. Zoals altijd wel vrij saai, maar toch, het hoort erbij! Daarna weer het eeuwige skispringen, dan is het nieuwe jaar echt begonnen! Heel veel goede voornemens heb ik niet, maar toch heb ik erg veel zin in 2012! Jullie ook?
Ik hoop dat 2012 een interessant, leuk, grappig, fascinerend, leerzaam, spannend, gezellig, inspirerend, creatief, en goed jaar wordt! Er staat veel op de kalender voor de komende tijd, de Grote Avond, de reis naar Griekenland, Parijs, zomervakantie weer naar Texel, na de zomervakantie naar Rome; ik heb genoeg om naar vooruit te kijken! Ik hoop dat ik toch wat meer tijd kan gaan besteden aan creatieve dingen, en dat ik veel nieuwe contacten krijg! Ik heb de laatste tijd al veel nieuwe mensen leren kennen, wat een groot plezier is geweest. Ik hoop dat ik dit jaar nog veel tijd kan besteden met de mensen die ik graag mag! Ook leer ik veel mensen kennen over de hele wereld door een geweldig project waar ik morgen een blog over schrijf. Dat is toch wel een van de belangrijkste dingen in het leven; contacten! Dat is ook een van mijn voornemens voor komend jaar, minder via Facebook, maar in het echt! Dat is een stuk leuker dan via internet.
Ook wil ik nog een poging wagen meer aandacht te besteden aan mijn blog. Het blijft best lastig, en ik ben ook niet erg goed in het focussen op één ding. Ook dit is een punt waar ik op ga letten. Geconcentreerd blijven op de dingen die ik echt wil. Voor school, en de tijd die ik daarnaast heb. Als ik minder tijd op Facebook besteed, heb ik meer tijd voor mijn blog, en andere leuke dingen. 
Daarnaast denk ik me met mijn blog niet ga beperken tot alleen beauty en mode. Ik heb het geprobeerd, maar op de een of andere manier heb ik steeds de neiging om over andere dingen in het leven te bloggen! Vaak heb ik zoveel ideeën die niets met mode en beauty te maken hebben, maar die post ik dan niet omdat ik mezelf beperkt heb, en dan valt mijn blog weer stil. Dat wil ik niet, dus daarom beperk ik me niet meer tot mode en beauty. Natuurlijk komen er wel nog blogs over, maar niet alleen maar. Ik denk dat dat wel te begrijpen is, toch? 
Mooi, dat is gezegd, en nu is het weer tijd voor mijn geliefde Doctor Who!
Hebben jullie goede voornemens? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.