donderdag 1 december 2011

Fijne December!


Hoi allemaal!
Ja, ik leef nog. Na weer een hele tijd hard werken heb ik weer heel even de tijd (maar eigenlijk toch niet, hihi) om jullie allemaal, een hele, fijne, prachtige, gelukkige, vrolijke, fantastische December te wensen!!!
December, de leukste maand van het jaar! Ik hou van de winter, en van alle leuke feesten! Sinterklaas, mijn verjaardag, Kerstmis, oud-jaar, geweldig! Ik hoop dat het lekker veel gaat sneeuwen, dat je zo'n heerlijke vloerbedekking krijgt. Knarsend sneeuw onder je voeten, glinsterend in het maanlicht... Wat verlang ik daarnaar! In de kerstvakantie maak ik vaak avondwandelingetjes, moet je ook eens proberen!
Ohh wat hou ik toch van December! Binnenkort komt de kerstboom weer in huis, ik verlang er nu al naar! De heerlijke geur van dennenboom, met de lichtjes, slingers en glanzende kerstballen... Ik ben al helemaal in de stemming! Ik kan de boom nu al ruiken.






December staat voor gezelligheid, vriendschap, er zijn voor elkaar, respect, vooruitzicht, dankbaarheid en liefde! Waar staat december volgens jullie voor?

Fijne december!
xxx <3 



1 opmerking:

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.