dinsdag 4 oktober 2011

30 day Challenge: Day 26


Day 26. Your day, in great detail.

Mijn dag, in detail. Mijn dagen zijn vrij normaal, ik denk dat ik niet een hele andere dag indeling heb. Toch lijkt het me wel grappig om even mijn gemidddelde dagplanning te delen met jullie!

Elke dag is wel anders natuurlijk. Een dag in het weekend is heel anders dan een dag door de week. Ik zal vandaag mijn dinsdag vertellen, nu het toch dinsdag is.
Mijn gemiddelde dinsdag:
6:45 - Opstaan! Naar de WC, wassen, haar doen en aankleden.
7:20 - Naar beneden en ontbijten.
7:30 - Tas pakken en tanden poetsen
7:37 - Schoenen aantrekken, jas aan, de auto in en vertrekken. Ja, ik ga met de auto. Mijn school ligt onderweg naar het werk van mijn vader, en anders moet ik een uur eerder weg, ik woon nogal ver van school.
8:20 - Op school. Jas ophangen en boeken in mijn kluisje leggen.
8:25 - Na de bel ga ik naar boven en naar het lokaal waar ik heen moet.
8:30 - Het lokaal in en met iedereen kletsen. 
          Dan heb ik drie keer 50 minuten les, een blokuur wiskunde en dan Nederlands.
11:00 - Hoera, pauze! Boeken in mijn kluisje leggen, andere boeken in mijn tas stoppen, eten en kletsen met vriendinnen.
11:20 - weer naar de les, Engels en scheikunde.
13:00 - Grote pauze! Weer boeken wisselen, eten, en kletsen! Elke pauze weer, haha!
13:30 - Grieks..
14:20 - Officieel is er dan mentoruur, maar dat ik alleen als je een gesprekje hebt. Zo niet, dan naar huis!
14:50: - Weer thuis. Het eerste wat ik doe is eten, altijd. Dan even op twitter en facebook kijken, misschien even TV kijken.
Rond 15:20 begin ik ongeveer met huiswerk, soms eerder, soms later. Ik maak dan mijn huiswerk, met af en toe iets anders tussendoor. Die tijden zijn altijd verschillend.
18:10 - Eten.
18:45 - klaar met eten, snel omkleden voor ballet.
19:00 - naar ballet toe!
19:15 - De ballet les
20:30 - les afgelopen, weer naar de kleedkamer en kletsen
20:55 - terug thuis. Als ik mijn huiswerk af heb weer op mijn laptop, blog schrijven.
22:30 - Naar boven en naar bed! Eigenlijk best laat, ik probeer steeds vroeger te gaan. Ik ben echt altijd moe de laatste tijd, dus ik heb meer slaap nodig!

Dat was dus mijn doorsnee dinsdag!
Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.