zaterdag 17 september 2011

30 day Challenge: Day 10


Day 10. A photo of your favourite film(s)

Leuk, mijn favoriete films, ik hou van films. Vandaag laat ik een paar van mijn lievelingsfilms zien. 

Ik hou echt heel erg van deze films, Back to the future, Grease, Romeo & Juliet, en West Sids Story. Back to the future is in dit clubje de buitenstaander, de enige waar geen stelletje op staat. Het is wel een geweldige film, ik heb hem al heel vaak gezien, maar vervelen gaat het nooit. Het verhaal is echt geweldig, goede acteurs, mooi gemaakt, echt een goede film!  Door deze film heb ik mijn 50s obsessie gekregen een paar jaar geleden. 
Grease vind ik ook een geweldige film. Het is he-le-maal 50s, en John Travolta is echt fantastisch. Het is een hele gezellige film, ik word er altijd vrolijk van. 
En natuurlijk Romeo & Juliet. Ik heb de film vaak gekeken, maar ik ben nooit tot het einde gekomen. Het verhaal is zo triest, maar het is en blijft een hele mooie film. Ik moet nu wel die film af gaan kijken, als voorbereiding op de auditie voor het toneelstuk op school! Ik hou van het verhaal, heel erg mooi. 
West side story is een mooie versie van Romeo & Juliet, een 50s! De liedjes zijn echt superleuk ook. 

Dit zijn maar een paar van mijn favoriete films, ik heb er nog veel meer, maar ik was toch in een 50s stemming vandaag. Eigenlijk ben ik dat elke dag, maar goed. Ik hou van deze films! En jullie?

Dat was dag 10 ook al weer! Inmiddels ben ik echt snipverkouden.. Tot morgen dan maar!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.