zaterdag 6 augustus 2011

Time for change

Hoi!
Ik was eens nieuwsgierig naar de meningen van anderen over mijn blog, en alles wat ik kon verbeteren. Ik heb een topic aangemaakt op Girlscene, en ik heb echt helpende reacties gekregen!

De lay-out was dus saai, en niet erg uitnodigend. Goed, iets om op te letten. Ik ben aan de slag gegaan met de ontwerper van Blogger, maar het lukte niet echt. Ik kreeg nog een tip dat ik me niet op de achtergrond moest focussen, maar op de header en de inhoud van de blog zelf. Supertip!
Ik heb nu een achtergrond die wat minder druk is. Dat hoop ik, misschien is dit niet zo, laat het me weten! Aan de header ga ik werken, ik moet nog een programma/site vinden waar ik een goede header kan maken. De huidige heb ik gemaakt met een programma 'Acorn', maar dat ben ik ook nog helemaal aan het uitvogelen. Ik ga dus hard werken om mijn blog er goed uit te laten zien!

Ik waardeer alle reacties echt heel erg! Ik moet wel toegeven dat ik wel even slikte na de negatieve reacties, maarja, dat hoort erbij. Ik ben wel blij dat ik zoveel goede tips krijg. Ik heb er dus niets aan als ik een reactie krijg met 'saai.', en verder niets. Ik zou dus graag willen weten wat er precies saai is, en hoe ik dat kan verbeteren, dan is iedereen blij :)

Dus, al je tips hebt, over de inhoud, het uiterlijk, of als je een goede site of een goed programma kent, laat het me weten! Ik ben van plan ook af en toe een OOTD (Outfit Of The Day) te plaatsen, dat lijkt me wel leuk! Dan wil ik wel weten of jullie dat boeiend vinden (:

Alvast bedankt! Ik hoop dat ik mijn blog kan verbeteren :)

2 opmerkingen:

  1. hi, dankje voor je tip!
    Je achtergrond is nu wel lekker rustig! En het past ook wel bij je blognaam! Veel succes met je blog!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meer over kleding, wat je hebt gedaan vandaag bijv, welke kleren je leuk vind of juist niet.
    Meer plaatjes (:

    Voor de rest is alles leuk x


    veel succes x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.