donderdag 14 juli 2011

whieee vakantie :D

Helloo :D
Yaaaay morgen is het zover, ik ga op vakantie!!! Ik moet morgen alleen nog maar mijn rapport op school ophalen, iedereen gedag zeggen, en dan gaan we! Ik had vandaag moeten inpakken, maar ik ben nog niet begonnen... Niet erg slim van me, ik weet het.. Ik moest nog van die leuke bergschoenen hebben, dus ging ik met mijn ouders naar een buitensport winkel. Daar heb ik hele charmante bergschoenen gekocht, die heel gek zitten. Mijn voeten zijn nogal raar, ze staan naar binnen, maar die schoenen corrigeren dat :)
Nu moet ik dus alles helemaal gaan inpakken, en opschrijven, en kleding opvouwen, kleding klaarleggen voor morgen, toilettas op orde brengen, make-upspulletjes uitzoeken, verzorgingsproducten klaarzetten, nagels lakken (dat gaat voor), heel veel dus.
Morgen zit ik de halve dag in de auto, hoera... Ik moet dus ook even mijn iPod volstouwen met spelletjes, dan heb ik nog wat te doen. Ik zit in een hotel morgen, en ik weet niet of ik daar internet heb. Ik hoop het wel, dan kan ik nog even van me laten horen :) In het huisje waar ik de komende twee weken ga zitten heb ik gelukkig internet, dus ik zal lekker blijven bloggen :)
Whaa, ik moet nu echt gaan, doeii!!! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.