maandag 14 februari 2011

Fijne Valentijnsdag :)

hoooi :)
Fijne Valentijnsdag allemaal! Ja, ik weet het, ik ben er een beetje laat mee. Het is alweer bijna het einde van de dag, maar in de avond kan het ook nog heel romantisch zijn! Ik vind al die romantiek en liefde heel mooi :) Ik doe er alleen niet zoveel aan op de dag zelf. Bij ons op school kun je elk jaar een ballon of roos naar iemand anders in de school versturen, anoniem. Helemaal leuk, maar ik heb niets gekregen, hihi. Ik had stiekem wel graag zo'n ballon gewild, ik ben echt gek op heliumballonnen! Van die leuke hartvormige, superschattig! Maarja, geen ballon voor mij. Maar toch, liefde is mooi :) Het mag elke dag wel Valentijnsdag zijn!


Verder had ik vandaag op school de piepjestest, heen en weer rennen is iets wat ik ABSOLUUT niet kan. Ik heb wel mijn record verbeterd! Van een 3,5 naar een 4,5! Knappe ikke :3 En dat met een gekneusde teen. Ok, niet goed. Ik had nog wel langer door willen gaan, maar mijn benen stopte ermee, en ik was te laat aan de overkant... Ik ga mijn conditie trainen, ik denk dat ik de leraar om hulp ga vragen. Mijn conditie was vroeger nog best goed, maar nu niet meer...

Ik ga het maar kort houden, want ik moet nog Grieks maken, Latijn leren, en Duits leren. Oei... Ik moet wel hard werken, als ik voor 9 uur klaar ben ga ik weer Doctor Who kijken!! Yaaaaaay! Ik hou daar zooo veel van!
 

Is ie niet geweldig? Aaah -zwijmelzwijmel-

Doeeeeeg, Fijne Valentijnsdag!

P.S. Sorry dat ik niet zo geweldig geschreven heb, dit zijn niet m'n beste schrijfkunsten, hihi :$ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.