donderdag 2 februari 2012

WeHeartIt


Je zult het vast wel kennen; de site weheartit.com. Ik zie heel vaak foto's op andere sites voorbij komen die van WeHeartIt komen. Ook ik ben een grote fan van deze site! Ik gebruik de foto's ook graag, en ik vond het wel even gepast de site even in het zonnetje te zetten!

Wat een enorme trend is op het moment, komt natuurlijk ook veel op WeHeartIt voor. Héél veel. Bijna alle foto's eigenlijk. Vintage. Er zijn zo ontzettend veel foto's met een vintage effectje! Bij de meesten vind ik dit heel leuk, niet bij allemaal natuurlijk, maar dat hoeft ook niet. Er zijn foto's waar het een beetje geforceerd is, en net iets te fake. Van die hele typische foto's, moeilijk uit te leggen. Maar ok, er zijn vooral leuke foto's!




Dit waren een paar mooie foto's uit my heart. Je kunt op mijn profiel meer foto's zien die ik mooi vind. Je kunt ook erg makkelijk je eigen profiel aanmaken, waarmee je makkelijk al je favoriete foto's op één plek hebt.

Gebruiken jullie WeHeartIt vaak?

Alle foto's komen natuurlijk van www.weheartit.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.